Μπορείτε.....

....εκτός από τα Εφτάνησα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου http://hellascafe.blogspot.com και να με βρήτε στο kondennis9@gmail.com
Θα χαρώ να σας δω.

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Μια μικρή Χριστουγεννιάτικη ιστορία

Μιά όμορφη Χριστουγεννιάτικη ιστοριούλα, που μου έστειλε ο καλός φίλος και εκλεκτός συνάδελφος, Σπύρος Γκάρος, από τη Γερμανία
Απολαύστε την.

Κάποτε τα ζώα συνεδρίαζαν και συζητούσαν το νόημα των Χριστουγέννων, αλλά και τις επιθυμίες που είχε το καθένα τις άγιες αυτές ημέρες:
Το λόγο παίρνει πρώτη η κυρ’ αλεπού φωνάζοντας την επιθυμία της
-Λογικό... μία ψητή γαλοπούλα, ποιός γιορτάζει σήμερα Χριστούγεννα χωρίς να έχει στο τραπέζι του ψητή γαλοπούλα;
Το ελαφάκι από την απέναντι γωνιά με τη ψιλή του φωνούλα εύχεται ένα έλατο.
-Χωρίς έλατο εγώ δε γιορτάζω ποτέ τα Χριστούγεννα.
-Αλλά όχι με πολλά κεριά συμπληρώνει κλαψιάρικα η κουκουβάγια. Όχι πολλά φώτα και στολίδια, εμένα μ’ αρέσει η απλότητα, η σκοτεινιά, ένα έλατο στολισμένο με γούστο, πράσινο ζωντανό, δηλαδή φυσικό!
-Τι λες μωρή; φωνάζει το παγόνι. Και πως θα δείξω εγώ το καινούριο μου φόρεμα και τα χρώματά του; Όχι, όχι εγώ χωρίς καινούριο φόρεμα δε γιορτάζω Χριστούγεννα.
-Μη ξεχνάς και τα κοσμήματα, στριγκλίζει η κίσσα. Εγώ Χριστούγεννα χωρίς να κλέψω κανένα δακτυλίδι, βραχιόλι ή καδένα δε γίνεται… Τα ωραιότερα Χριστούγεννα για μένα είναι, όταν έχω κοσμήματα.
-Και τα μελομακάρονα που τ΄ αφήνεις; φωνάζει η αρκούδα με τη χοντρή φωνή της. Οι λιχουδιές και τα γλυκίσματα είναι η μεγαλύτερη επιθυμία μου, χωρίς αυτά δε γιορτάζω Χριστούγεννα.
-Κάνε, ότι κάνω εγώ, λέει ο ασβός, ύπνο και πάλι ύπνο!
Τα Χριστούγεννα για μένα σημαίνουν ύπνο. Υπάρχει κάτι καλύτερο από το να απολαύσεις τον ύπνο;
-Μη ξεχνάς πρώτα να πιεις, συμπληρώνει το βόδι. Πρώτα να πιεις όσο μπορείς και μετά να το ρίξεις στον ύπνο
Ξαφνικά το βόδι μουγκρίζει δυνατά:
-Ω, ω, ωχ!“ Ο γάιδαρος του έριξε στα πισινά μία γερή κλωτσιά।
-Ε, ε! βόδι, δε σκέφτεσαι λίγο το νεογέννητο παιδί, αυτό το ανθρώπινο πλάσμα;..
Το βόδι έριξε το κεφάλι κάτω από ντροπή και λέει:
-Το παιδί… Α! Ναι καλά λες… το νεογέννητο παιδί Αυτό είναι το κυρίως νόημα των Χριστουγέννων…
Απευθυνόμενο στο γάιδαρο τον ρωτάει,
-Πλην όμως…το γνωρίζουν αυτό και οι άνθρωποι;

Μετάφραση από τα γερμανικά: Σπύρος Γκάρος

11 σχόλια:

  1. Κοίτα τώρα τι σύμπτωση... Πριν λίγες μέρες ο κοινός μας φίλος Σπύρος μου έστειλε τούτη τη χριστουγεννιάτικη ιστορία για να την διαβάσω στα εγγονάκια μου... και πάλι τι σύμπτωση σήμερα θα ταξιδέψω κοντά τους και το βράδυ θα τους την διαβάσω από εδώ!!!

    Να 'σαι καλά, Ντένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιστορία που καταδεικνύει το πραγματικό νόημα των ημερων.
    Δεν την είχα ξανακουσει, σ ευχαριστώ κε Ντένη που μου την μάθατε.
    Καλή σου μέρα, την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...μόλις την αντέγραψα,
    Ντένη μου,
    πηγαίνοντας στην Όλγα μας να της τη δώσω...
    Εύγε σε σένα που την ανάρτησες
    και ευχές θερμές στον κ. Γάρο -στην ...κρύα Γερμανία,- που την μετέφρασε και μας την κάνατε γνωστή. ...δεν μας είπατε αν είναι κάποιου ή από κείνες τις χαριτωμένες του λαού...
    Χαιρετισμούς,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου φίλε Στράτο.
    Πραγματικά αξίζει τον κόπο να τους την διαβάσεις
    Το ίδιο έκανα κι' εγώ στα δικά μου εγγονάκια και ειλικρινά είχαν αρκετές απορίες.
    Νάσαι καλά και χρόνια πολλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή μου φίλη, Χαρά μου
    Στ' αλ΄ξθεια πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή ιστοριούλα με νόημα.
    Γι' αυτό και την ανάρτησα.
    Χαίρομαι που σου άρεσε.
    Θα χαρώ να τα λέμε. Αν θέλεις γράφε μου στο denniskontarinis@yahoo.com
    Έχεις πάντα την αγάπη μου και χρόνια σου πολλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υιώτα μου
    Όπως γράφω και στους άλλους πρόκειται για μια ιστοριούλα με κάπως ξεχωριστό νόημα σε σχέση ζώων-ανθρώπων.
    Απ' ό,τι μου είπε ο Σπύρος στο τηλέφωνο είναι μια παραδοσιακή ιστοριούλα του Γεμανικού λαού.
    Θα τα πούμε
    Χρόνια πολλά σε όλους σας
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ πρωτότυπο, διδακτικό αντέγραψα την φράση σου: (Πλην όμως…το γνωρίζουν αυτό και οι άνθρωποι;)

    Καλές εορτές
    Χαιρετισμούς

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περνώ βιαστικά για να ευχηθώ θερμά:
    Χρόνια Πολλά, με Υγεία και Ευτυχία!
    Καλή Δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου φίλε Γαβρίλη
    Πραγματικά πρόκειται για μια καταπληκτική ανθρώπινη ιστορία που ανέλαβαν τα ζώα να μας την διδάξουν.
    Θα την καταλάβουμε;
    Χρόνια πολλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε Πορτιάτη (Φάνη)
    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές σου.
    Θέλω τον κωδικό από το blog σου να το βάλω στα αγαπημένα
    Χρόνια σου πολλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή