Μπορείτε.....

....εκτός από τα Εφτάνησα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου http://hellascafe.blogspot.com και να με βρήτε στο kondennis9@gmail.com
Θα χαρώ να σας δω.

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Οι Διακοπές μου.

Κεντρική φωτογραφία για τον μήνα Σεπτέμβρη.
Ιθάκη. Η παραλία Καμίνια.


Φίλες και φίλοι μου αγαπημένοι.
Και πάλι μαζί μετά από τις διακοπές και τούτου του καλοκαιριού στην αγαπημένη μου Φλώριδα. Πως τα πέρασα; Μα όπως πάντα υπέροχα. Είναι τόσες οι ομορφιές της περιοχής που δεν τελειώνουν όσο κι΄αν το παλεύεις. Ελάτε να δούμε μερικές, έτσι σκόρπιες όσο μπόρεσα να τις έχω σε τούτη την ανάρτηση.

Καταπληκτική ομορφιά οι νησίδες Dunedin - περίπου επτά - με μια υπέροχη αμμουδιά και θάλασσα που σε μαγνητίζει. 

Και φυσικά προσφέρονται για την συλλογή κοχυλιών τα οποία είναι σκέτη ομορφιά. Αυτό της εικόνας είναι ήδη στην συλλογή μου. 

Πιστέψτε με σ΄αυτά τα νησάκια η μια παραλία είναι πιο όμορφη από την άλλη.


Συνιθησμένα τεχνητά μονοπάτια που διευκολύνουν την πρόσβαση.
Ένα από τα καταστήματα της αλυσσίδας Gondolier Pizza του φίλου μου Βασίλη. Η αλυσσίδα του διαθέτει 45 καταστήματα σε Φλώριδα, Τζώρτζια, Τεννεσή και Νότια Καρολίνα.

Ο Θόδωρος. Ο πρώτος Έλληνας που λέγεται ότι έφτασε στην Αμερική. Το άγαλμα αυτό βρίσκεται στην παραλία του Clearwater Beach κοντά στο σπίτι μας. 

Μια πολύ όμορφη παραλία στην νησίδα Caladesi. 
To  καταπληκτικό εστιατόριο Overview στο  ΙIndian Rocks Beach. Από τα αγαπημένα μου και ελληνικής ιδιοκτησίας.

Η παραλία στο Clearwater Beach με τον μώλο από όπου ψαρεύαμε.

 
Απόλαυση η βόλτα μα τα σκάφη στα νερά του Saint Peter Beach.


Άλλη μια υπέροχη παραλία στο Clearwater Beach.

A
Καταπληκτική ομορφιά στα νησάκια Dunedin


Στ΄αλήθεια και πιστέψτε με χιλιάδες τα κοχύλια στην παραλία Treasute Island

Aυτές φίλες και φίλοι είναι οι λίγες από τις αμέτρητες ομορφιές που προσφέρει στον επισκέπτη η περιοχή του Clearwater της Φλώριδας. Γι΄αυτό κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί στ΄αλήθεια ανανεώνομαι. Σε αναμονή λοιπόν της επόμενης επίσκεψης.
Και φυσικά παρέα εδώ με τις αναρτήσεις μας για τα αγαπημένα Εφτάνησα τα οποία, όπως πληρορορήφηκα, διάβασα και είδα τούτο το καλοκαίρι πέρασαν κάποιες δοκιμασίες.
Εδώ και θα τα λέμε.
Την αγάπη μου σε όλες και σε όλους.



12 σχόλια:

  1. Τέλεια, υπέροχα, καλοκαιρινά, εξωτικά και...ξεσηκωτικά!!!!!! Να είσαι καλά!!!!!! Καλή Κυριακή!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες φωτογραφίες Ντένη μου.Χαίρομαι που πέρασες πάλι τόσο όμορφα. Να σαι καλά. Αυτά τα κοχύλια τα ζήλεψα...
    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε τι ωραια μέρη πήγες φιλε μας.. πραγματι οι διακοπες σου αξιζουν οταν βλεπεις όλα αυτα τα νησάκια με τις ομορφες παραλίες τους!! παντα να περνας καλα καλο σου μηνα και να έχεις ενα ακομα πιο ομορφο φθινόπωρο.. καλο σου βραδυ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλως ηρθατε και παλι.δεν ξερω γιατι το σχολιο μου στην προηγουμενη αναρτηση δεν το πηρατε.να ειστε καλα να ξαναπατε στην αγαπημενη σας Φλωριντα.υπεροχες φωτο και αυτα τα κοχυλια η μεγαλη μου αγαπη.σας ζηλευω για τη συλλογη σας.πολλα φιλια και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα μέρη φίλε Ντένη,
    θα έπρεπε κανείς να είναι νέος και να ταξιδεύει να βλέπει να απολαμβάνει το μεγαλείο της φύσης.

    Χαιρετώ

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Ντέννη μου !! Υπέροχες και πανέμορφες οι παραλίες της Φλώριδα , ζηλευτές θα έλεγα αλλά τα υπέροχα κοχύλια ζήλεψα αληθινά !!! Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ όλους σας για την τόσο όμορφη υποδοχή που μου κάματε.
    Η αλήθεια είναι ότι τα πέρασα πάρα πολύ όμορφα και όσο νάναι η επιστροφή συνοδεύεται πάντα από ένα μεγάλο "ΓΙΑΤΙ"
    Καλό Φθινόπωρο, καλό χειμώνα εύχομαι σε όλους σας και εδώ θα τα λέμε.
    Συγνώμη για την...ομαδική απάντηση αλλά έλειπα από την Παρασκευή το μεσημέρι και μόλις γύρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου, αγαπητέ Ντένη!!! Ευτυχώς, προλάβατε και φύγατε πριν τον τυφώνα!!! Τί όμορφα μέρη !!! και πόσο περιποιημένα!!! Στην Φλώριδα ζούσαν και δύο αδελφές του μπαμπά μου και έχω πολλές παλιές φωτογραφίες τους. Τα κοχύλια είναι υπέροχα και πραγματικά ζηλευτά!!! καμμία σχέση με τα μικρά που βρίσκουμε στις δικές μας παραλίες...
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες!! Χαίρομαι πολύ που πήγες σε ένα μαγικό μέρος και πέρασες τόσο όμορφα! Φέτος κατάφερα μετά από πολλά χρόνια να πάω Εφτάνησα, στην πατρίδα μου το Φιόρο του Λεβάντε! ( http://just-k-world.blogspot.gr/2016/07/blog-post_28.html)
    Τι φανταστική η φωτογραφία από Ιθάκη.. Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφες θαλασσες...
    Εξωτικα μερη για μας...
    Και παντα καποιος Ελληνας... καπου εκει!
    Καλως ωρισατε
    Καλον Χειμωνα
    Ναστε καλα... να ξαναπατε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφες φωτογραφίες!!!!! Εύχομαι να περάσατε ένα πανέμορφο καλοκαίρι. Καλό χειμώνα ζεστό και ήρεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ αγαπητή μου Πωλίνα.
      Νάσαι πάντα καλά.
      Καλό χειμώνα και σε σένα.

      Διαγραφή