Μπορείτε.....

....εκτός από τα Εφτάνησα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου http://hellascafe.blogspot.com και να με βρήτε στο kondennis9@gmail.com
Θα χαρώ να σας δω.

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α

Κεντρική φωτογραφία για τον μήνα Γενάρη.
Κύθηρα. Ο οικισμός Αυλέμωνας. 

Χρόνια Πολλά.


Αγαπητές μου φίλες, αγαπητοί μου φίλοι.

Η οικογένειά μου και εγώ
ευχόμαστε σε όλους σας
να έχετε χαρούμενα Χριστούγεννα
κι΄ο καινούργιος χρόνος

να είναι γεμάτος υγεία, ευτυχία και χαρά.



Χρόνια σας πολλά.

52 σχόλια:

  1. Ντένη μου τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές με πολύ χρώμα και αυτό το εκκλησάκι που ατενίζει το πέλαγος πανέμορφο.
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα μαζί με την οικογένειά σου γεμάτα χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη αγαπητή μου Ελένη.
      Πανέμορφα τα νησιά μας. Όμως τ΄αφήσαμε και ξενητευτήκαμε.Τι να κάνουμε;
      Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Πολλές πολλές ευχές για καλές γιορτές, υγεία, χαρά και Αγάπη και Ειρήνη για όλο τον κόσμο !!!!!!! Οι φωτογραφίες σου τέλειες !!!! Πολλά χαιρετίσματα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις πιο όμορφες ευχές μου αγαπητή μου Ράνια για τον καινούργιο χρόνο.
      Με υγειά και χαρά πάντα
      Την αγάπη μου καλή μου και χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα Ντένη σε σένα και όλη την οικογένειά σου, Υγεία κι Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου χρόνια σου πολλά.
      Λόγω της μεγάλης μας περιπέτειας άργησα να απαντήσω.
      Ευτυχισμενος ο καινούργιος χρόνος. Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου.
      Την αγάπη μας.

      Διαγραφή
  4. Ax, μακάρι, καλέ μου! Μακάρι!
    Καλές γιορτές με υγεία, χαμόγελο και αγάπη για όλους μας!
    Κλείνεις πολύ όμορφα αυτή τη χρονιά, με τις μαγευτικές φωτογραφίες που επέλεξες!!
    Να περάσετε, όπως ακριβώς το θέλετε! Την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
      Την αγάπη μας πάντα.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Ντένη μου! Εύχομαι τα Χριστούγεννα αυτά να είναι για σένα και την οικογένειά σου γεμάτα αρμονία, υγεία, αγάπη, χαμογελα
    Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου Αννούλα μου καλή μου.
      Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι γεμάτος υγεία και αγάπη για όλο τον κόσμο.
      Χρόνια σου πολλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. Καλές γιορτές σου εύχομαι και εγώ Ντέννη μου !!! Με φως και πολλά χρώματα όπως στις φωτογραφίες !! Ελπίζω η σύζυγος σου να είναι καλύτερα και να μπορεί να χαρεί και εκείνη !!! Με αγάπη και μια αγκαλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου χρόνια σου πολλά. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
      Η σύζυγος πάει καλύτερα αλλά θέλουμε καιρό ακόμη. Η ζημιά ήταν μεγάλη.
      Την αγάπη μας καλή μου φίλη.
      ΥΓ. Με την Νεφέλη όλα ΟΚ Το Σάββατο θα είναι στην Εφημερίδα μας.

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα Χρόνια σας πολλά,
    με υγεία κι ευτυχία, σε όλους σας.

    Οι φωτογραφίες σου χάρμα, σοκάκια της Ελλάδος, κάτι που για εμάς πέταξε μακριά μας.
    Περαστικά, συζύγου σου και κουράγιο
    Χαιρετώ
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά καλέ μου φίλε.
      Τα σοκάκια για μας πλέον είναι παρελθόν.
      Η σύζυγος πάει καλά αλλά έχουμε χρόνο πολύ ακόμη.
      Καλή χρονιά σε σένα και όλη την οικογένεια.

      Διαγραφή
  8. Καλές γιορτές να περάσετε Ντένη μου με υγεία και αγάπη!
    Χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνοια Μαρία μου καλή μου φίλη.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά ξενιτεμένε μας φίλε.
    Να είσαι καλά εσύ και η οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου χρόνια καλέ μου φίλε.
      Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένεια.

      Διαγραφή
  10. Πολλές ευχές και από εμάς! Να περασετε όμορφες γιορτές και ο καινούριος χρόνος να φέρει μόνο καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου Νίκη μου.
      Εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου χαρούμενος, ευτυχισμένος και γεμάτος υγεία ο νέος χρόνος.
      Χρόνια πολλά καλή μου.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά! Καλες γιορτες! Με υγεια και χαρα!
    Ανεβασα την συνεντευξη στο μπλοκ μου πριν λιγες μερες, την ειδες; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχεις αγαπητή μου Κική.
      Την ανάρτησή σου την είδα.
      Νλασαι καλά καλή μου φίλη.
      Με την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  12. Καλες γιορτες και καλα Χριστουγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούμενος κι΄ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος φίλε μου.

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και σε σένα, αγαπητέ Ντένη! Να περάσετε όμορφα, οικογενειακά Χριστούγεννα και ο νέος χρόνος να σας φέρει όλα τα καλά, μα πάνω απ'όλα υγεία και χαρά στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχα-ριστώ για τις ευχές σου αγαπητή μου Marie-Anne.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
      Τις πιο όμορφες ευχές μου σε σένα και την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφες λουλουδένιες ευχές κύριε Ντέννη!!! Κι έχει κι έναν ήλιο εδώ αυτές τις μέρες!!! Χρόνια σας πολλά!! Να στε καλά κι εσείς και η οικογένειά σας και να περάσετε πολύ όμορφα τα φετινά Χριστούγεννα!! Υγεία και χαμόγελα μόνο!! Σας φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις πιο όμορφες ευχές μου αγαπητή μου Μαριλένα.
      Να περάσεις καλά κι΄εσύ και η οικογένειά σου,
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά Ντένη μου!
    Υγεία και γαλήνη στη ψυχή εύχομαι!
    Να περάσεις όμορφα όλες αυτές τις μέρες με όσους αγαπάς ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις πιο όμορφες ευχές μου αγαπητή μου Αριστέρα.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος
      Την αγάπη μου πάντα καλή μου.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!!!
    Φιλιά πολλά σε όλη την οικογένεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου χρόνια σου πολλά.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
      Φιλιά καλή μου και θα τα πούμε.

      Διαγραφή
  17. Καλές γιορτές και Χρόνια Πολλά γεμάτα με κάθε ευλογία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολά φίλε.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
      Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και από εμένα, αγαπητέ μου Dennis, με υγεία για εσένα και την οικογένειά σου, αλλά και για όλο τον κόσμο. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά Pippi μου καλή μου φίλη.
      Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές σου.
      Χαρούμενος κι΄ευτυχισμένος ο νέος χρόνος.
      Θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  19. χιλιες ευχες καλε μου φιλε σε σενα και στην υπερόψχη οικογενεια σου για χαρουμενες γιορτές γεματες αγαπη υγεια χαμογελα και δημιουργία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Και του χρόνου να είμαστε καλά.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
      Την αγάπη μου σε σένα και την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλα, καλως να μας έρθει ο νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά φίλε μου.
      Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.

      Διαγραφή
  21. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΝΤΕΝΗ!!!!
    ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.
    ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!! ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου καλή μου Μαριάνθη.
    Χρόνια πολλά και σε σένα, τον Νίκο και τα αγαπημένα μας μικρά σας.
    Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά!!!Χαρούμενη Χρόνια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα αγαπητή μου Ρένα.
      Με υγεία, ευτυχία και χαρά ο καινούργιος χρόνος.

      Διαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!
    Την ομορφιά που εκπέμπει η ιστοσελίδα σου,
    να έχετε πάντα στο σπιτικό σας.

    Τώρα που αγόρασα νεα ...εργαλεία... θα τα λέμε συχνότερα!
    Φιλί σε όλους σας,
    Υιώτα_Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
      Προσπαθώ πάντα να έχω όμορφη σελίδα. Και τα καταφέρνω. Καλορίζικα τα καινούργια εργαλεία και να τα λέμε.
      Την αγάπη μας πάντα.

      Διαγραφή
  26. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά αγαπητή μου Marie Anne σε σένα και όλη την οικογένεια.
      Με υγεία και χαρά ο καινούργιος χρόνος.
      Όσο για ειρήνη στον κόσμο κάποιοι άλλοι αποφασίζουν.
      Χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά κύριε Ντένη!! Καλή χρονιά να έχετε!!
    Με υγεία, αγάπη και χαμόγελα!! 2016 ευχές σας στέλνω για όμορφες δημιουργικές και ξέγνοιαστες στιγμές!! Τα καλύτερα για εσάς και την οικογένειά σας!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου Μαριλένα.
      Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι μου.
      Νάσαι πάντα καλά
      Σ΄ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
      Καλή χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή
  28. ευχαριστουμε πολύ!! χρονια πολλά!!! Χρονια καλά, χρόνια ευτυχισμένα!! Με υγεία!!!!!
    καλή χρονιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή