Μπορείτε.....

....εκτός από τα Εφτάνησα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου http://hellascafe.blogspot.com και να με βρήτε στο kondennis9@gmail.com
Θα χαρώ να σας δω.

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Ένας περίπατος στους Παξούς.


Ένα πανέμορφο νησί γεμάτο χρώματα και εικόνες.

Ένα καταπράσινο παράδεισο αποτελούν οι Παξοί στο Ιόνιο. Πρόκειται για ένα μικρό αλλά λαμπερό στολίδι του Ιονίου. Οι Παξοί δεν είναι απλά ένα νησί. Μαζί με τους Αντίπαξους είναι ένα μοναδικό σύμπλεγμα που θυμίζουν την παράξενη γοητεία εξωτικών νησιών και ξεπροβάλλουν σαν όαση μέσα στα γαλαζοπράσινα νερά του Ιονίου και γαληνεύουν την ψυχή του επισκέπτη. Ένα νησί που μπορεί να μετατρέψει τις διακοπές σας σε παραμύθι.
Η παραξενιά της φύσης είναι μια ξεχωριστή περίπτωση σ΄αυτό το πανέμορφο νησιώτικο στολίδι, που δεν έχει τελειωμό. Θαλασσινοί όρμοι, γραφικά συμπλέγματα βράχων, μικροί κόλποι, νερά με σμαραγδένιες αποχρώσεις και πάνω απ΄όλα η μυθολογία που τα σκεπάζει. Για να έχετε μια τέλεια γνώση του Ιόνιου πελάγους δεν θα πρέπει να μην επισκεφθείτε κάποιαν στιγμή αυτό το νησιώτικο διαμάντι.
Παρ΄ότι βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την πανέμορφη Κέρκυρα δεν επηρεάζεται από την ομορφιά της έχοντας μια ολότελα δική τους ερωτική προσωπικότητα.
Οι Παξοί διαθέτουν πολλά μυστικά ακρογιάλια και κρυφές σπηλιές που δεν φαίνονται από την στεριά. Κάπου σ΄αυτές η μυθολογία μας θέλει να ήτανε το κρυφό καταφύγιο του Ποσειδώνα για τις ερωτικές του αταξίες.
Συχνά το όνομά τους αναφέρεται σαν Βενιαμίν του Ιονίου λόγω μεγέθους, όμως αποτελούν ιδανικό τόπο για αποδράσεις.
Οι μικροί οικισμοί του νησιού ξεπροβάλλουν μέσα από το πράσινο δάσος των ελαιοδέντρων που καλύπτει σχεδόν όλο το νησί και σε πολλά σημεία φτάνουν μέχρι την θάλασσα.
Ο Γάιος, πρωτεύουσα του νησιού με την ξεχωριστή ομορφιά και την έντονη νησιώτικη αρχιτεκτονική, με τα χαρακτηριστικά κεραμιδοσκεπασμένα σπίτια που συμβάλλουν στην αυθεντικότητα του τόπου. Ο οικισμός αυτός είναι κυριολεκτικά πνιγμένος στο πράσινο. Υπέροχο στολίδι του η πλατεία του Αγίου Νικολάου με φανταστική θέα σε στεριά και θάλασσα σίγουρα αποτελεί σημείο αναφοράς. Ένας περίπατος στα γραφικά καλντερίμια του θα σας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.
Στα νότια του νησιού φωλιάζει ένα ξεχωριστό στολίδι. Η νησίδα Μογγονήσι. Στην περιοχή αυτή υπάρχουν και οι εντυπωσιακές μυστηριώδεις σπηλιές για τις οποίες αναφέρεται ότι ήσαν το άντρο των Νηρηίδων, των νυμφών της θάλασσας.
Είναι πολύ εύκολο, λόγο του μικρού μεγέθους του νησιού, να κάμει κάποιος το γύρο του από την θάλασσα αλλά και από την στεριά.


Στα βορειοδυτικά και σε μικρή απόσταση από τον Γάιος βρίσκεται ο οικισμός του Λόγγου, χτισμένος σ΄έναν πανέμορφο θαλάσσιο κόλπο. Πρόκειται για ένα αριστούργημα νησιώτικης αρχιτεκτονικής.
Λίγο πιο μακρυά ένας άλλος παραμυθένιος οικισμό. Η Λάκα. Η κατάφυτη περιοχή της Λάκας καταλήγει σ΄έναν εντυπωσιακό όρμο. Ένα καταφύγιο των γιοτ των επωνύμων που καταφτάνουν εκεί κάθε καλοκαίρι. Στην παραλία του οικισμού θα δείτε αρκετά καλοδιατηρημένα σπίτια επτανησιακής αρχιτεκτονικής.
Αξιοθέατο ο πέτρινος φάρος ο οποίος χτίστηκε το 1832, έχει ύψος 36 μέτρα και υψώνεται 108 μέτρα πάνω από την στάθμη της θάλασσας.
Αξίζει μια επίσκεψη στα οικισμό Γραματαίϊκα που ξεχασμένος στέκει στα ορεινά του μικρού νησιού. Εκεί μπορεί να θαυμάσει κανείς την εκκλησιά της Υπαπαντής με τον διπλό τρούλο και το καμπαναριό του 18ου αιώνα.
Οι Αντίπαξοι απλώνονται στο νότιο μέρος του νησιώτικου συμπλέγματος και απέχουν μόνο 3 ν.μ. από τον Γάιο. Το μικρό νησάκι είναι κατάφυτο αμπέλια και παράγει ένα φημισμένο κρασί. Εκεί θα βρει κανείς τις πιο όμορφες παραλίες του Ιονίου. Όλες τους είναι με λευκή ψιλή άμμο και τα νερά τους είναι γαλάζια και κρυστάλλινα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει μια επίσκεψη στην εκκλησιά του Αγίου Αιμιλιανού. Απίστευτο και όμως αληθινό. Οι μόνιμοι κάτοικοι είναι μόνο είκοσι.
Παξοί και Αντίπαξοι. Το ειδυλλιακό νησιώτικο συγκρότημα του Ιονίου που είναι ένας από τους πιο όμορφους και αξιόλογους τουριστικούς προορισμούς. Αξίζει να είναι στο πρόγραμμά σας.

w. Radio 984
w. newsit.gr
w. paxps-island. Com

w. travelstyle.gr

31 σχόλια:

  1. Δεν έχω πάει ποτέ κι ας έχω ακούσει ένα σωρό εγκωμιαστικά.. απλά δεν έτυχε, όμως η σημερινή σου ανάρτηση με ξεσήκωσε και οι φωτογραφίες σου μου άναψαν φωτιές.. στα υπ' όψιν λοιπόν για τις καλοκαιρινές διακοπές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητώ συγνώμη από όλες και όλους για την καθυστέρηση της απάντησης.
      Αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα χρόνου.
      Αγαπητή μου Τζίνα. Εύχομαι να σου δοθεί η ευκαιρία να επισκεφτείς αυτόν τον μικρό παράδεισο.
      Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς, ούτε εγώ έχω πάει... Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες, ξετρελάθηκα! Τί χρώμα νερών, τί πράσινο που επικρατεί στη φύση! Όντως, είναι σαν κάποιο εξωτικό νησί! Υπέροχος τόπος!
    Ευχαριστούμε για αυτή την όμορφη ξενάγηση!
    Καλή εβδομάδα, καλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου καλησπέρα.
      Συγνώμη που αργώ να απαντήσω αλλά δεν έχω χρόνο ούτε να ξεκουραστώ λίγο.
      Οι Παξοί, τους οποίους επισκεπτόμουν κάθε καλοκαίρι στα παιδικά μου χρόνια είναι ένας παραμυθένιος τόπος.
      Εύχομαι να καταφέρεις κάποτε να περάσεις από εκεί.
      Την αγάπη μου καλή μου.

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο νησί και πραγματικά είναι στολίδι του Ιονίου μαζί με τους Αντιπαξούς. Όμορφο ταξίδι, με έκανες να επιθυμώ το καλοκαίρι.......Φοβερές οι φωτογραφίες που επέλεξες.
    Τι κάνει η σύζυγος; Πώς πάει; Εύχομαι όλα καλά
    Καλό βράδυ καλέ μου Ντένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου εύχομαι να τα καταφέρεις να γνωρίσεις τους Παξούς.
      Η σύζυγος χρειάζεται ακόμη χρόνο πολύ.
      Θα τα καταφέρουμε.
      Νάσαι πάντα καλά αγαπητή μου.

      Διαγραφή
  4. Μέσα στην κατήφεια των καιρών μας,
    ατενίζουμε την ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο νησί, μαγευτικό! Δεν έχουμε πάει ποτέ και μας έδωσες μια υπέροχη γεύση - προτροπή, να το επισκεφθούμε Διονύση!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ, καλή σου εβδομάδα αγαπημένε φίλε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχή μου, αγαπητή μου Μαρίνα να καταφέρεις κάποτε να επισκεφτείς αυτό το νησί.
      Θα σου μείνει αλησμόνητο.
      Νάσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφες εικόνες!!
    Δυστυχώς είναι από τα νησιά που δεν έχω πάει και ελπίζω κάποτε να περάσω λίγες μέρες στους μικρούς αυτούς παράδεισους. Νάσαι καλά φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα φίλε Δήμο να μην έχεις περάσει από εκεί.
      Με πρώτη ευκαιρία πάρε τη Σοφία και τη Μαρίνα και πηγαίνετε.
      Δεν θα θέλετε να φύγεις.
      Νάσαι πάντα καλά Δήμο μου.

      Διαγραφή
  7. Για ένα από τα τουριστικά μαγαζιά του Γάιου, έφτιαξα τις κούκλες μου με τη κερκυραικη φορεσιά, αποτελούμενη από τέσσερις κούκλες, το εργατικό και το κυριακάτικο ζευγάρι. Δεν έχω πάει όμως ποτέ και λυπάμαι πολυ γι΄αυτό. Πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο αυτό Δώρα μου. Από το Αιγαίο τα έργα σου να έρχονται στο Ιόνιο.
      Αποφάσισε μια εππισκεψη στους Παξούς Μιλάμε για μεγάλη εμπειρία.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα κ Ντένη!! Αχ Παξούς δεν έχω πάει ποτέ κι έχω ακούσει τόσο όμορφα πράγματα!! Σας ευχαριστώ για την βολτούλα στο καλοκαιράκι και στο νησί!!
    Να στε καλά και καλό σ/κ εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου εύχομαι να γνωρίσεις τους Παξούς Είμαι σίγουρος ότι θα σου μείνουν αλησμόνητοι.
      Την αγάπη μου γλυκιά μου.

      Διαγραφή
  9. Να σας ευχηθώ κιόλας!! Χρόνια πολλά αν γιορτάζατε χθες!! Γερός και δημιουργικός!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
      Και του χρόνου να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Ονειρεμάνα νησιά, τοπία, αυτά αφήσαμε και φύγαμε,

    το γιατί είναι γνωστό

    Χαιρετ'ω
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τ΄αφήσαμε και φύγαμε φίλε και τώρα εσύ βλέπεις το Bronx κι΄εγώ το Bayside.
      Νάσαι καλά φίλε.

      Διαγραφή
  11. ΠΟλυ ομορφη ξενάγηση σε ενα απο τα πλέον όμορφα νησάκια μας που δυστυχώς δεν εχω την τυχη να επισκεφτώ ποτέ
    Καλές γιορτές, καλα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυο βήματα είναι οι Παξοί από το νησί σου φίλε.
      Αποφάσισε να πας.
      Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Η πρώτη φωτογραφία είναι ο παράδεισος ο ίδιος!!!
    Να ο ιδανικός τόπος διακοπών για μένα που λατρεύω τα παραμύθια!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλή σου μερα.
      Εύχομαι να καταφέρεις κάποτε να γνωρίσεις τους Παξούς
      Το αξίζουν.
      Την αγάπη μου πάντα

      Διαγραφή
  13. τι όμορφο νησί, τι ωραίες φωτο!! ΤΙ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτά είναι!!!!! καλά Χριστούγεννα , φίλε!! Με υγεία!!! και νάμαστε καλά, κάποια στιγμή..να πάμε και στους Παξους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λαμπρινή μου λυπάμαι που έχω χαθεί.
    Ελπίζω να καταφέρω να επανέλθω στα παλιά.
    Οι Παξοί είναι ένα εφτανησιώτικο όνειρο.
    Προσπάθησε να τους επισκεφτείς.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαμπρινή μου λυπάμαι που έχω χαθεί.
    Ελπίζω να καταφέρω να επανέλθω στα παλιά.
    Οι Παξοί είναι ένα εφτανησιώτικο όνειρο.
    Προσπάθησε να τους επισκεφτείς.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή