Μπορείτε.....

....εκτός από τα Εφτάνησα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου http://hellascafe.blogspot.com και να με βρήτε στο kondennis9@gmail.com
Θα χαρώ να σας δω.

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

                              Χρόνια σας πολλά.

                                     Αγαπημένοι μου φίλες και φίλοι.
                                    Από μένα και την οικογένειά μου
                                    Τις πιο όμορφες ευχές μας .

                                             Να έχετε όλες και όλοι
                                            ένα όμορφο,
                                            χαρούμενο
                                            κι΄ευτυχισμένο
                                                  ΠΑΣΧΑ

                                         
                                              Χρόνια σας πολλά.



20 σχόλια:

  1. Στέλνω απο καρδιάς Ντένη μου, τις πιο όμορφες ευχές σε σένα,στο αγαπημένο ιστολόγιο των ΕΦΤΑΝΗΣΩΝ και στην οικογένειά σου, για ένα ευλογημένο Πάσχα και μια Ανάσταση,σ ό,τι ο καθένας ελπίζει και προσμένει!
    Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου γλυκιά μου.
      Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου. Νάσαι πάντα καλά και να έχεις κι΄εσύ ένο όμορφο Πάσχα με την οικογένειά σου.
      Έχεις πάντα την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  2. .....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω το λαγουδάκι, τι σύμπτωση, να είναι από σοκολάτα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Είθε τα θεία πάθη και τα πάθη των ανθρώπων να αναστηθούν όπως κι Εκείνος!...

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Στράτο.
      Είμαι σίγουρος ότι τα Θεία Πάθη θα αναστηθούν. Για τα ανθρώπινα δεν μπορώ να πω τίποτα.
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  4. Σου ευχόμαστε φίλε Ντένη να περάσεις μαζί με την οικογένειά σου ένα χαρούμενο Πάσχα,
    Καλή Ανάσταση,

    Γαβριήλ & οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι΄από μας φίλε μου Γαβρίλη, έχεις τις ευχές όλων μας για καλή Ανάσταση και ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα με όλη την οικογένεια.

      Διαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ φίλε Ντένη η φωτογραφία της Άσσου καταπληκτική .Κάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και σε σένα καλή μου Κάτε.
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου.
    Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία. Υπόσχομαι ότι θα περάσουν όλες οι ομορφιές των νησιών μας.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΝΤΕΝΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ. ΜΕ ΘΕΡΜΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη αγαπητή μου Μαριάνθη.
      Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου.
      Καλά να περάσετε τις άγιες τούτες μέρες.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη και χρόνια Πολλά αγαπητέ μου Ντένη.
    Υπέροχη η φωτογραφία από την αγαπημένη μου Άσσο.
    Νάσαι πάντα καλά
    Πολλούς χαιρετισμούς με αγάπη
    Ρισσιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη Ρισσιάνα μου καλή μου φίλη
    Χαίρομαι που η Άσσο είναι η αγαπημένη σου. Το αξίζει.
    Νάσαι κι΄εσύ πάντα καλά και να τα λέμε.
    Με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε μου Ιχνηλάτη.
      Να δούμε πότε θα μας έλθει αυτή η Ξαστεριά.
      Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη!!!!
    Και του χρόνου, με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά αγαπητή μου Μαρι-Άννα.
      Νάσαι καλά και του χρόνου.
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Ντένη!
    Να είστε όλοι καλά, γεροί και δυνατοί στην οικογένειά σου και να γιορτάσετε μαζί το Πάσχα και του χρόνου!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστος Ανεστη!!!Χρονια πολλα αγαπητε Ντενη!Να εισαι παντα καλα!πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή