Μπορείτε.....

....εκτός από τα Εφτάνησα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μου http://hellascafe.blogspot.com και να με βρήτε στο kondennis9@gmail.com
Θα χαρώ να σας δω.

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Κεντρική φωτογραφία για τον μήνα Δεκέμβρη.
Γάϊος. Πρωτεύουσα των Παξών.

Τα Εφτάνησα έχουν γεννέθλια. Αρχίζουν τον έκτο χρόνο της ύπαρξής τους.

Αγαπητοί μας φίλες και φίλοι.
 Η οικογένειά μου κι΄εγώ 
Ευχόμαστε...


Κι΄ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος,



Χρόνια σας πολλά. Με υγεία, χαρά και ευτυχία.
Nα σας πω ότι με τον καινούργιο χρόνο "Τα Εφτάνησα" μπαίνουν στον έκτο χρόνο της ζωής του.
Και τούτον τον χρόνο θα είμαστε παλί μαζί στα πανέμορφα Εφτάνησα.

Σας έχω έτοιμα φανταστικά ταξίδια στην...

...πανέμορφη Κέρκυρα. Το  νησί όνειρο. 
Θα βρεθούμε στους...
 ...παραμυθένιους  Παξούς. Το νησί που μαγεύει τον επισκέπτη.
Θα περάσουμε από την...

...μαγευτική Λευκάδα. Θ΄ αφήσουμε τη ματιά μας ν΄αγκαλιάσει το μεγαλείο της φύσης και τα Πριγκιποννήσια της. 

Θα δούμε την παραμυθένια...

...Κεφαλλονιά, το νησί με τους παράξενους, ιδιόρρυθμους αλλά γεμάτους καλοσύνη κατοίκους του και θα περάσουμε απέναντι στην...


...Ομηρική Ιθάκη. Το νησί του πολυμήχανου Οδυσσέα.
Θα κατηφορίσουμε στην χιλιοτραγουδημένη

... Ζάκυνθο. Το φιόρο του Λεβάντε. Το νησί που ύμνησαν ποιητές, λογοτέχνες, ζωγράφοι. Κι΄από κει θα βρεθούμε στα....


Κύθηρα. Στο ξέμακρο αδέλφι των άλλων νησιών. Εδώ η ομορφιά της φύσης ξεπερνά κάθε μεγαλείο.
Μαζί παρέα λοιπόν φίλες μου και φίλοι αγαπημένοι θα περάσουμε το χρόνο μας με αγάπη.

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  ΣΕ  ΟΛΕΣ  ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ


Φίλες μου και φίλοι μου.
Περιμένω να σας δω να επισκεφθείτε και την άλλη
ιστοσελίδα μου. http://hellascafe.blogspot.com
Πάντα θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον.
Σας ευχαριστώ.

34 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές με υγεία!!
    Καλά Χριστούγεννα να έχετε και χρόνια πολλά στα επτάνησά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ αγαπητή μου Κατερίνα για τις ευχές σου αλλά και για την επίσκεψη στο "σπιτικό μου".
      Καλές γιορτές σε σένα και την οικογένειά σου.
      Καλή χρονιά.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,
    Χαρούμενα Χριστούγεννα, Πάντα με υγεία
    Καλές γιορτές...
    Τα Επτάνησά μας μας βλέπουν από μακρυά, μάλλον εμείς τα βλέπουμε από μακρυά και νοσταλγούμε αυτά που αφήσαμε, με τις όμορφες φωτογραφίες σου ανάβει η νοσταλγία όμως είναι στιγμιαίας διάρκειας μια που πρωτεύουν τα εδώ συμβάντα για να συνεχείσουμε να υπάρχουμε.

    Καλή χρονιά

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά φίλε Γαβρίλη αν και τα είπαμε πίνοντας το καφεδάκι μας.
      Εδώ στην ξενητιά μας φίλε μου έχουμε μάθει να ζούμε με τη νοσταλγία για την πατρίδα μας την αγαπημένη.
      Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και σε σένα Ντένη!!
    Να περάσεις εσύ και η οικογένεια σου χαρούμενες και όμορφες γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου καλή μου σ΄ευχαριστώ που πέρασες και μου άφησες τις ευχές σου.
      Εύχομαι κι΄εγώ σε σένα και την οικογένειά σου να έχετε όμορφες γιορτές κι΄έναν καινούργιο χρόνο με υγεία και ευτυχία.

      Διαγραφή
  4. Ντένη εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου να περάσετε όμορφα τα Χριστούγεννα και με το καλό να έρθει ο καινούργιος χρόνος να μας ταξιδέψεις και πάλι στα όμορφα Επτάνησα.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα.
      Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές. Κι΄από μένα ευχές για όμορφες γιορτές κι΄ένα χρόνο με όλα τα καλά του.
      Χαρούμενα Χριστούγεννα κι΄ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες φωτογραφίες! Ευχαριστώ κι ανταποδίδω τα μάλα, τις ευχές φίλε Ντένη! Καλές γιορτές με Υγεία για εσένα και την οικογένεια σου στην μακρινή Νέα Υόρκη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Πέτρα μου για όλα.
      Κι΄από μένα τις ευχές μου στην οικογένειά σου και σένα. Να έχετε όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα κι΄ευτυχισμένο το νέο έτος.
      Φωτογραφίες για τα Εφτάνησα έχω χιλιάδες.
      Χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Ηδη το ταξίδι στα μαγικά Εφτάνησα ξεκίνησε με τις λαμπερές φωτογραφίες σου Ντένη !!Να συνεχίσει λοιπόν αυτό το μπλογκ να μας γεμίζει με το απέραντο γαλάζιο του χρώμα !!
    Καλές και ζεστές γιορτές εύχομαι από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αγαπητή μου Νικόλ.
      Τις πιο όμορφες ευχές μου σε σένα για τις Άγιες γιορτές μας.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
  7. χρονια πολλά
    καλές γιορτές!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα καλέ μου φίλε.
      Χαρούμενα Χριστούγεννα κι΄ευτυχισμένος ο νέος χρόνος.

      Διαγραφή
  8. Ντένη μου εύχομαι υγεία σε σένα και την οικογένειά σου!
    Να είσαι πάντα δίπλα μας να μας ταξιδεύεις και να μας μεταφέρεις την γλύκα σου, που είναι σπάνια στις μέρες μας!
    Καλά να περάσεις στις γιορτές και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, ο καινούριος χρόνος να σου φέρει υγεία και ότι άλλο επιθυμείς!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα καλή μου.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου. Χαρά μου να είμαι πάντα κοντά σας και να σας ταξιδεύω.
      Ευχές όμορφες και γλυκές σε σένα και την οικογένειά σου για τις Άγιες μέρες.
      Πολλά φιλιά καλή μου και χρόνια σου πολλά.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά με υγεία!
    Καλές γιορτές να περάσεις με την οικογένειά σου και ο καινούριος χρόνος να σας φέρει μόνο καλά!
    Με το καλό να συνεχιστούν και τα ταξίδια μας!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ΄ευχαριστώ που περνάς από το σπιτικό μου.
      Σ΄ευχαριστώ και για τις ευχές σου.
      Κι΄από μένα χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου και ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει όλα τα καλά.

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά , χαρούμενα Χριστούγεννα, πάντα με υγεία και χαρά με την οικογένεια. .Καλοτάξιδα τα εφτάνησα κι εσύ να μας ταξιδεύεις .Ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι καλύτερο επιθυμείς .Κάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτε μου καλή μου καλησπέρα.
      Με χαρά μου βλέπω ότι ξεπέρασες το πρόβλημα του υπολογιστή και είσαι εδώ.
      Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου.Εύχομαι και σε σένα ο καινούργιος χρόνο να φέρει όλα τα καλά.
      Κάτε μου θα τηλεφωνηθούμε.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  11. Πολλές ευχές απο καρδιάς για τις Γιορτές που έρχονται Ντένη μου, να τις περάσεις γαλήνια με την οικογένειά σου, όσο για τον 6ο χρόνο,θα τον περάσουμε κι αυτόν μαζί,βολτάροντας στα αγαπημένα μονοπάτια των νησιών μας !!!
    Καλές Γιορτές με Υγεία και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας. Καλώς τη Χαρά μας.
      Πάντα με όμορφες ευχές γεμάτες αγάπη.
      Και βέβαια το νέο χρόνο μαζί θα τον περάσουμε σουλατσάρωντας στις ομορφιές των νησιών μας.
      Καλές γιορτές και σε σένα Χαρούλι μου και φυσικά πάντα με αγάπη και υγεία.,

      Διαγραφή
  12. Ντένη!!! καθε χαρά για τις γιορτες.να χαίρεσαι την οικογένειά σου..και...σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα!!! αυτό για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα σου Λαμπρινή μου.
      Χρόνια σου πολλά. Καλές γιορτές εύχομαι και σε σένα και την οικογένειά σου.
      Πήγα και είδα αυτό που μου γράφεις. Υπέροχο, ανθρώπινο, συγκινητικό.
      Χαρούμενα Χριστούγεννα σου εύχομαι και καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  13. Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά στο μπλογκ σου! Εύχομαι πολλά ακόμη χρόνια με όμορφες αναρτήσεις.Να'σαι καλά και να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Μαρία.
    Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου.
    Εύχομαι και εσύ να έχεις όμορφες και χαρούμενες γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...κι από μας!!!!;;;;;;;
    ...νόμισες ότι σε ξεχάσαμε;;;;;

    Φίλε μας, Ό, τι το καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου,
    φυσικά μαζί και όσους... αγαπάς, κι όλο τον κόσμο!
    Να περάσετε καλά,
    Υιώτα και Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά σας φίλοι μου Δημήτρη Υιώτα.
      Το ήξερα ότι δεν θα με ξεχάσετε.
      Καλή χρονιά σε όλους σας με υγεία πάνω από όλα.
      Την αγάπη μου,

      Διαγραφή
  16. Καλά Χριστούγεννα, χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ο νέος χρόνος να σας φέρει ότι καλύτερο!!!
    Και χρόνια πολλά στα Εφτάνησα με τις υπέροχες και πλούσιες αναρτήσεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Marie-Anne χίλια ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια.
      Κι΄από μένα τις πιο όμορφες ευχές σε σένα και την οικογένειά σου.
      Συγνώμη που καμιά φορά χάνομαι αλλά με κυνηγάει ο χρόνος.
      Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  17. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!
    Εύχομαι να είμαστε όλοι εδώ και να διαβάζουμε: ΕΦΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΕΦΤΑΝΗΣΑ!
    και τα χρόνια να γίνονται άλλα τόσα και άλλα τόσα!
    χρόνια πολλά λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Βαρβάρα μου καλή μου.
    Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια.
    Εύχομαι ο Θεός να μας αξιώσει και αυτό τον χρόνο να είμαστε μαζί για να κάνουμε πριπάτους στα Εφτάνησα.
    Χρόνια σου πολλά καλή μου φίλη και νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τα εκατοστήσουν τα ΕΦΤΑΝΗΣΑ Μπάρμπα Νιόνιο. Μου φαίνεται μόνο στα ΕΦΤΑΝΗΣΑ θα βλέπουμε την Ελλάδα, όση έχει μείνει απούλητη.

    Εύχομαι Χρόνια Πολλά και μια πράγματι καινούργια χρονιά να ξημερώσει για όλο τον κόσμο.

    Γιώργος και Μαρία Ιατρού

    Βοστώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιώργο και Μαρία καλοί μου φίλοι καλημέρα σας και χρόνια πολλά..
    Ευχαριστώ που περάσατε από τα Εφτάνησα.
    Να σου πω φίλε μου Γιώργο ότι και κομμάτια από τα Εφτάνησα έχουν ήδη γίνει αποικίες του Κατάρ.
    Καλή χρονιά να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή